اعضای تیم فوتبال بارسلونا برای رویارویی دوباره‌شان با شاگردان پپ گواردیولا، یکی دو روزی همسایه آقای خاص خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه بارسلونا روز سه‌شنبه هفته پیش رو در دور چهارم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان منچسترسیتی خواهد بود و مسئولان این باشگاه برای یکی دو روز اقامت‌‌شان در انگلیس، همان هتلی را در شهر منچستر انتخاب کرده‌اند که ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در آن اقامت دارد.

مورینیو همان‌طور که در یکی از نشریات انگلیسی فاش شد، با گذشت چند ماه از زمان ورودش به منچستریونایتد برای هدایت شیاطین سرخ هنوز در هتل زندگی می‌کند و منزل شخصی ندارد، چرا که همسر و فرزندان او در لندن زندگی می‌کنند و با او به منچستر نرفته‌اند.

آقای خاص که چندی پیش نشریات انگلیسی ادعا کردند از نداشتن حریم خصوصی در این هتل ناراضی است، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه می‌تواند از کانون توجه خارج شود، چرا که هتل محل اقامتش پذیرایی قهرمان اسپانیا خواهد بود.

اگرچه کسب سه امتیاز بازی برگشت برابر منچسترسیتی، تنها چیزی است که آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به آن فکر می‌کنند، اما می‌توان انتظار یکی دو تجدید دیدار دوستانه میان سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ و اعضای باشگاه بارسلونا را داشت، البته اگر او بخواهد که با میهمانان اسپانیایی هتلش روبه‌رو شود.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و منچسترسیتی سه‌شنبه شب از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.