قائم مقام استقلال خوزستان، گفت: سیدسیروس پورموسوی در کلاس مربیگری دی‌ماه شرکت می‌کند و مشکلی برای هدایت تیم در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشنامه‌ای به فدراسیون اعلام کرده در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ سرمربیان تیم‌ها حتما باید مدرک مربیگری حرفه‌ای داشته باشند در غیر اینصورت آنها نمی‌توانند به عنوان سرمربی در این لیگ فعالیت کنند و باشگاه‌های ایرانی باید از مربیانی که مدرک حرفه‌ای در اختیار دارند سرمربی این تیم ها معرفی شوند.

سید سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان جزو مربیانی است که مدرک حرفه‌ای ندارد.

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد مشکل مدرک مربیگری پورموسوی برای هدایت استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا،‌گفت: مشکل خاصی وجود ندارد. این قانون یک الحاقیه دارد که بر اساس آن مربیانی که در کلاس مربیگری حرفه‌ای آسیا که در دیماه برگزار می‌شود شرکت می‌کنند می‌توانند تیم‌هایشان را در آسیا هدایت کنند. پورموسوی در کلاس مربیگری دی‌ماه ثبت نام کرده و خطری او را تهدید نمی‌کند.

وی افزود: هواداران استقلال خوزستان نگران نباشند. پیگیری‌های لازم را در این مورد انجام دادیم و تلاش می‌کنیم این مشکل حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.