سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پیش‌بینی می‌کردم تیم نفت مسجد سلیمان به خاطرنداشتن تمرینات بدنسازی افت کند.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم اراک در هفته یازدهم لیگ دسته اول گفت: در این مسابقه چندین فرصت را از دست دادیم و در نهایت به مساوی رسیدیم. البته من از ابتدای فصل پیش‌بینی می‌کردم که تیم ما بعد از هفته چهارم و پنجم دچار افت شود،‌ علتش هم این بود که ما تمرینات بدنسازی پیش فصل را انجام ندادیم و می‌دانستم که بعد از ۶-۵ هفته از نظر بدنی دچار مشکل خواهیم شد. نفت مسجد سلیمان فقط یک اردوی ۸ روزه در تهران برگزار کرد که در این اردو ۳-۲ روز کار بدنی انجام دادیم و سپس چند مسابقه دوستانه برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: از سویی دیگر بازیکنان تیم ما جوان هستند و مطمئن هستم در یکی، دو هفته آینده دوباره تیم ما اوج خواهد گرفت. ضمن اینکه بازیکنان نفت همگی جدید هستند و از فصل گذشته فقط ۳ بازیکن در تیم ما باقی مانده است. این نفرات جدید برای هماهنگی نیاز به زمان داشتند،‌ایمان دارم در دو هفته آینده شرایط ما بسیار بهتر خواهد شد، البته من و همکارانم در کادر فنی انتظار داشتیم در هفته‌های گذشته هم امتیاز کمی جمع کنیم و هم مصدومان زیادی داشته باشیم که خوشبختانه تا امروز مصدومی نداشته‌ایم.

بختیاری‌زاده در مورد دیدار سپیدرود در هفته دوازدهم لیگ دسته اول گفت: این بازی هم مثل همه بازی‌ها سخت و دشوار است، در لیگ ۱۸ تیمی که فقط ۲ تیم به لیگ برتر صعود می‌کند، کار همه تیم‌ها دشوار است. تلاش می‌کنیم دست‌ِ پر از رشت برگردیم. من به توانایی بازیکنانم ایمان دارم، تیم ما هنوز جو صمیمی و پایداری دارد و بازیکنان اشتباهات خود را به گردن می‌گیرند و آن را متوجه دیگری نمی‌کنند.

وی درمورد مسائل مالی باشگاه گفت: با تغییر در کادر مدیریتی باشگاه و حضور مهندس ناصری شرایط مالی خوب شده است، هم من و هم مهندس ناصری پیگیر مسائل مالی بوده‌ایم، ضمن اینکه باید از مهندس عالیپور نفت اول نفت خوزستان هم تشکر کنیم. با این حال به بازیکنانم هم گفته‌ام که آنها باید به خاطر هواداران و نه به خاطر پول تمام تلاش‌شان را برای موفقیت انجام بدهند، هرچند می‌دانم بازیکنان اگر مشکلات اقتصادی نداشته باشند، تمرکز و عملکرد بهتری خواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.