کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین تیم ملی فوتبال جوانان شب گذشته زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون،تیم‌ ملی جوانان ساعت ۱۱ تا ۱۲ در جلسه آنالیز شرکت کرده تا با نقاط ضعف و قدرت حریف خود آشنا شود.

تمرین غروب تیم ملی نیز مانند روزهای گذشته و از ساعت ۱۹ به وقت محلی در زمین شماره ۲ ورزشگاه ملی بحرین برگزار و در ابتدا بازیکنان بدن های خود را گرم‌ کردند و سپس به پاس های تکضرب در فضای محدود پرداختند. در فواصل تمرین حرکات کششی نیز توسط بازیکنان انجام می گرفت. بخش آخر تمرینات هم به ضربات پنالتی اختصاص یافت.

پس از ضربات پنالتی بازیکنان به سرد کردن پرداخته و سپس راهی هتل محل اقامت شدند.

گفتنی است، محمد تقی از سنگاپور به همراه جفری گو از سنگاپور، فوک پونگ شینگ از هنگ کنگ، جمال جوما عبدالحسین محمد از بحرین قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.