کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یکی از اعضای کادر گروه آنالیز باشگاه استقلال با تصمیم علیرضا منصوریان موقتا از حضور در تمرینات منع شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدصالح مصطفوی یکی از اعضای گروه آنالیز باشگاه استقلال چند روز پیش مصاحبه‌ای را انجام داد که ظاهرا این مسئله باعث ناراحتی سرمربی استقلال شده است.

بهتاش فریبا مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این باره گفت: چیزی که من می‌دانم این است که مصاحبه مصطفوی باعث ناراحتی منصوریان شده و او فعلا خواسته در تمرینات استقلال شرکت نکند. من روز گذشته در این باره با محمد خرمگاه حرف زدم و امروز هم تمرین تعطیل است و فردا با منصوریان در این باره صحبت می‌کنم تا تصمیم نهایی او را بدانم اما منصوریان اعلام کرده وی فعلا در تمرینات شرکت نکند.

وی در خصوص اینکه سرانجام تکلیف پرداخت پاداش به بازیکنان چه شد گفت: با مساعدتی که صورت گرفته افتخاری قول داد که به بازیکنان پاداش بدهد. از طرفی با توجه به اینکه تیم در ۴ بازی آخر پیروز شده این قول به بازیکنان داده شد که پاداش این ۴ بازی به آنها پرداخت شود. ولی جا دارد از خانواده شفیع‌زاده تشکر کنم که در این شرایط ۵۰ میلیون تومان به بازیکنان و کادر فنی پاداش داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.