هافبک منچسترسیتی که در دوران حرفه ای خود با دو مربی بزرگ کار کرده، سرمربی لیورپول را به خاطر ایجاد انگیزه بین بازیکنان ستایش می کند، در حالیکه معتقد است سرمربی سیتی تاکتیکی تر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ایلکای گوندوغان» هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی که در تابستان گذشته از بورسیا دورتموند به این تیم آمده است، از جمله بازیکنانی است که تجربه کار کردن با دو مربی سرشناسی چون «یورگن کلوپ» و «پپ گواردیولا» را داشته است.

«گوندوغان» معتقد است که هر دو مربی با وجود تفاوتهایی که دارند، دارای شخصیت بزرگی هستند.

این بازیکن ۲۵ ساله گفت: «یورگن کلوپ» احساسی تر است و خیلی خوب می تواند ایجاد انگیزه کند. «پپ گواردیولا» تاکتیکی تر است و همیشه به جزئیات خیلی توجه می کند و می خواهد به بازیکنان نشان دهد که چطور هر چیزی را انجام دهند. هر دو مربیانی با کلاس جهانی هستند و کیفیت‌های خودشان را دارند. هر دو شخصیت فوق العاده ای دارند.

ملی پوش آلمانی افزود: بازی کردن برای «پپ» مطمئناً با امید زندگی کردن است. او را زمانیکه در بوندسلیگا بود می شناختم، همچنین در بارسلونا همه دریافتند او یک مربی عالی است که می تواند باعث پیشرفت بازیکنان شود. شخصیت بزرگی دارد و انسان خوبی است. خیلی خوشحالم که تجربه کار کردن با او را دارم و بهترین مربی مرا آموزش می دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.