کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی بارسلونا هم از داور بازی منجر به پیروزی جنجالی تیمش گله داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از برتری دشوار ۳ بر ۲ تیمش در خانه والنسیا در بازی هفته نهم لیگ دسته اول اسپانیا، ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش از داور بازی انتقاد کرد.

او گفت:مثل همیشه مقابل والنسیا بازی دشواری در پیش داشتیم. فرصت های زیادی در نیمه اول به دست آوردیم اما ۵ دقیقه عدم تمرکز در نیمه دوم کارمان دستمان داد و ۲ گل دریافت کردیم. تیم من فقط پیروزی می‌خواست و با اعتماد به نفس به خواسته‌اش رسید. من هم از داور بازی انتقاد دارم. پرس، اینیستا را مصدوم کرد، با این حال حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرد. مصدومیت اینیستا جدی گزارش شده و نمی‌دانم تا چه زمانی دور از میادین خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.