سرمربی تیم فوتبال پدیده از عملکرد خط حمله تیمش در دیدار مقابل پیکان ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده بعد از تساوی این تیم مقابل پیکان در نشست خبری گفت: من از تماشاگران و حمایت آنها تشکر می‌کنم. امروز متاسفانه خط حمله راضی کننده نبود و از اینکه زحمات تیم هدر می‌رود ناراحت می‌شوم. شما ببینید محسن یوسفی چطور کار می‌کند وقتی این زحمات هدر می‌رود اذیت می‌شوم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: ما بیش از حد روی برخی از بازیکنان تمرکز کرده‌ایم که از این به بعد قطعا این طور نیست در بازی‌های آینده این موضوع را حل می‌کنیم من همین جا به بازیکنانم به ویژه خط دفاع خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی پدیده افزود: نمی‌شود که همه فشارها روی مربی باشد اما بازیکن آنجایی که باید ضربه ‌آخر و نهایی را بزند اشتباه کند آن زمان اگر مربی بازیکن را بیرون بگذارد هزار مشکل و حرف و حدیث پیش می‌‌آید البته این را هم بگویم بعد از بازی در تبریز ما شرایط خوبی داشتیم و امروز به پیکان که در دو هفته اخیر ۶ گل زده بود یک موقعیت هم ندادیم و فقط یک بار سانتر کردند و یک شوت زدند.

مهاجری در مورد داوری بازی افزود: به نظرم داور بازی مشکل خاصی نداشت و ما باید خویشتن دار باشیم. البته دو سه اشتباه داشت.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که از مهاجمانش چقدر راضی است گفت: امروز نه از سوبا و نه از شاکری و نه از زامهران راضی نیستم. چرا که رحمان احمدی حتی یک واکنش هم نداشت و این نشان می‌دهد که ما یک ضربه به سمت چارچوب پیکان نزدیم. این اشکال از من است که این بازیکنان را انتخاب کردم و مطمئن باشید این مسائل درست می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.