کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: متاسفانه تیم ما دچار مشکلات مالی زیادی است که همین مشکلات روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد قاضی بعد از برد ۲ بر یک نفت مقابل ذوب‌آهن گفت: نیمه اول اصلاً خوب نبودیم و گل بدی هم خوردیم، اما در نیمه دوم بازی را متفاوت شروع و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم. ۳ تعویض خوب انجام دادیم که باعث شد فشار زیادی به حریف بیاوریم و در نهایت موفق شویم این ۳ امتیاز حیاتی را از آن خود کنیم.

مهاجم نفت تهران در خصوص مشکلات مالی تیم گفت: متاسفانه تیم ما مشکلات مالی زیادی دارد و تاثیرش را هم روی عملکرد بچه‌ها گذاشته است. حدود ۴۰ نفر به همراه خانواده‌هایشان تحت تاثیر مشکلات مالی تیم هستند و این خیلی بد است که یک تیم را به بخش خصوصی واگذار کنند، اما باز شرایط این تیم بد باشد.

وی در خصوص طلب بازیکنان سابق تیم نفت عنوان کرد: متاسفانه شرایطی ایجاد شده که اکثر بازیکنان از تیم‌های سابقشان طلبکارند. من از پرسپولیس ۳۰۰ میلیون طلب دارم و از استقلال ۴۵۰ میلیون. بازیکنان سابق نفت هم حق دارند که برای دریافت نکردن مطالباتشان اعتراض کنند. به نظرم مسئولان فدراسیون فوتبال باید تصمیمی در خصوص این طلب‌های بازیکنان بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.