مدیر ارشد اجرایی باشگاه منچسترسیتی ادعا می کند که مدافع باشگاه یوونتوس برای انتقال به این باشگاه با آنها در تماس بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «فران سوریانو» مدیر ارشد اجرایی باشگاه منچسترسیتی می گوید که بازیکنان زیادی علاقه دارند تا با «پپ گواردیولا» سرمربی این تیم کار کنند و همچنین ادعا می کند «لئوناردو بونوچی» ملی پوش ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس نیز با آنها تماس گرفته بود.

پیش از این «گواردیولا» در مورد «بونوچی» گفته بود که وی یکی از بازیکنان مورد علاقه من است. همچنین اخیراً شایعاتی مبنی بر پیوستن او به باشگاه چلسی تحت هدایت «آنتونیو کونته» مربی سابقش، به گوش می رسد.

«سوریانو» گفت: در حال حاضر بازیکنان زیادی می خواهند زیر نظر «پپ» کار کنند. «بونوچی» خواست که برای او (گواردیولا) بازی کند و با ما تماس گرفت. در نتیجه من با مدیر ورزشی یوونتوس تماس گرفتم و او گفت که آنها قصد فروش «بونوچی» را ندارند، همین.

همچنین روز سه شنبه (دیروز) «گواردیولا» تکذیب کرده بود که وی در تابستان خواستار جذب چهار بازیکن بارسلونا از جمله «لیونل مسی» بوده است.

وی گفت: هرگز در این تابستان با «مسی»، «نیمار»، «بوسکتس» و «سوارس» یا هرکس دیگری تماس نگرفتم. اگر هم با یکی از بازیکنان بارسلونا تماس گرفتم به خاطر این است که بازی به او نمی رسید. ببینید اگر هم این کار را کرده باشم، این حق را داشتم زیرا بارسلونا هم با بازیکنان سیتی تماس می گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.