کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

یکی از مقام های فدراسیون فوتبال امارات برکناری مهدی علی، سرمربی تیم ملی این کشور و مذاکره با مربیان اروپایی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از شکست سه بر یک امارات برابر عربستان در هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه B آسیا اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن مهدی علی، سرمربی این تیم منتشر شد.

در این میان هزام الظاهری یکی از مقام های فدراسیون فوتبال امارات با رد مذاکره با کوزمین و ایوان یوانوویچ، دو مربی رومانیایی و صربستانی تیم های الاهلی و النصر اعلام کرد تمامی اخبار منتشره در این رابطه شایعه هستند.

هزام در ادامه اظهار داشت: انتشار چنین اخبار نادرستی می تواند به تیم ملی امارات آسیب برساند و خواستار حمایت و کمک به این تیم در دیدارهای آینده انتخابی جام جهانی شد.

امارات با ۶ امتیاز رتبه چهارم جدول رده بندی گروه B مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا را در اختیار دارد. در این گروه عربستان با ۱۰ امتیاز صدرنشین است و تیم های استرالیا و ژاپن به ترتیب با ۸ و ۷ امتیاز در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.