کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز برنامه سرخپوشان تا سفر به اهواز را برای بازیکنانش تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز در نوبت بعدازظهر تمرینات خود را از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خیریه عمل آغاز کردند..

پیش از آغاز تمرین، بازیکنان تمرینات انفرادی و دو نفره را با شور و هیجان خاصی انجام دادند و آماده شروع تمرین شدند. ایوانکوویچ برنامه تمرین امروز، فردا و برنامه سفر به اهواز را برای سرخپوشان تشریح کرد.

بازیکنان تمرین خود را با گرم کردن با توپ زیر نظر مارکو استیلینوویچ شروع کردند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرینات اختصاصی روی آوردند.

برانکو و چوک نیز در این زمان، در گوشه‌ای از زمین به صورت اختصاصی با یکدیگر گفتگو کردند.

. فوتبال در سه گروه بخش بعدی تمرین بود که در نیمی از زمین انجام شد. در این مرحله، بازیکنان کارهای دفاع، حمله، پرسینگ و گلزنی را در دستور کار قرار دادند. امید عالیشاه، احمد نورالهی و علی علیپور در این بازی، بارها گلزنی کردند.

حرکات ترکیبی و شوت به سمت دروازه در دستور کار بازیکنان قرار گرفت که در این مرحله نیز علی علیپور و محسن مسلمان عملکرد قابل قبولی داشتند. مهدی طارمی در یک صحنه پس از عبور از دو مدافع سرخپوش با خطا متوقف شد. . فوتبال درون تیمی مرحله بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

این تمرین به دور از چشم هواداران و خبرنگاران برگزار شد اما با این حال هواداران زیادی پشت در محل تمرین پرسپولیسی‌ها حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال پرسپولیس در نهمین مسابقه فصل خود عصر روز پنجشنبه در اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.