هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: حضور هواداران استقلال به ما انگیزه مضاعف می‌دهد.

مهدی بدرلو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار روز جمعه استقلال و سایپا گفت: استقلال با دو برد اخیر از شرایط بحرانی خارج شده و اکنون در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است. ما هم مقابل تراکتورسازی که مدعی قهرمانی است کاملا تیم برتر بودیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی‌مان استفاده کنیم. اگر در دیدار با استقلال هم همانگونه بازی کنیم می‌توانیم استقلال را شکست بدهیم.

وی در مورد حضور هواداران استقلال گفت: سایپا باشگاهی فرهنگی ورزشی است اما هوادار زیادی ندارد با این حال حضور هواداران استقلال برای ما مشکلی ایجاد نمی‌کند و حتی انگیزه‌ای مضاعف به ما می‌دهد که بهتر بازی کنیم.

هافبک سایپا در مورد مشکل گلزنی این تیم گفت: قطعا ما این مشکل را داریم مقابل تراکتورسازی هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم به نظرم با درایت کادرفنی مشکل گلزنی‌مان هم برطرف خواهد شد. مربیان در این هفته برای بازیکنان تمرین‌های اختصاصی را در این زمینه در نظر گرفته‌اند.

بدرلو در مورد دوئلش با امید ابراهیمی در بازی با استقلال گفت: من هافبک دفاعی هستم البته در دیدار با تراکتورسازی با نظر حسین فرکی سرمربی تیم یک خط جلوتر آمدم. اگر شیوه بازی تیم ما در دیدار استقلال هم مثل بازی با تراکتورسازی باشد بله من رودروی ابراهیمی قرار می‌گیرم. هافبکی که ملی‌پوش است. با این حال همه چیز به تاکتیک تیم و نظر سرمربی بستگی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.