مدافع سپاهان گفت: من رابطه خوبی با هواداران سپاهان دارم اما می‌خواهند در اصفهان جو را بر علیه من کنند.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد خداحافظی محرم نویدکیا از سپاهان اظهار داشت: نویدکیا شناسنامه و افتخار باشگاه سپاهان است و خوشحالم که ۳ سال لذت‌بخش را در کنار پرافتخارترین کاپیتان و فوتبالیست ایران بازی کردم. به عنوان یک فوتبالیست چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ اخلاقی و رفتاری چیزهای زیادی را از محرم نویدکیا یاد گرفتم و به شخصه از خداحافظی‌اش ناراحت شدم.

وی افزود: به هیچ‌وجه دوست نداشتم محرم در چنین شرایطی و به شکلی غریبانه از سپاهان خداحافظی کند و چقدر زیبا می‌شد اگر کاپیتان دوست داشتنی سپاهان در یک جشن باشکوه و با حضور حداکثری هواداران پرشور سپاهان از تیم محبوبش خداحافظی می‌کرد.

خلیل‌زاده گفت: محرم نویدکیا بدون شک نماد باشگاه سپاه است و از هر لحاظی که فکر کنید چه شخصیتی و چه فنی و اخلاقی او را بسیار دوست دارم و امیدوارم حالا هم که از فوتبال خداحافظی کرده در کنار ما بماند و مثل همیشه عامل روحیه‌بخشی به بازیکنان باشد.

مدافع سپاهان گفت: به شخصه با اینکه از خداحافظی محرم ناراحتم اما خوشحالم که او به عنوان یک بزرگتر کنارمان هست و امیدوارم همچنان در کنارمان بماند.

وی که بعد از دربی اصفهان این روزها مورد انتقاد برخی از اهالی فوتبال اصفهان قرار گرفته است در این خصوص گفت: آنهایی که فوتبال را می‌فهمند به خوبی هم شرایط را درک می‌کنند. شنیده‌ام که عده‌ای گفتند پاس رو به عقب من به دروازه‌بان محکم بود و نباید در آن شرایط آن پاس را می‌دادم که در واکنش باید بگویم اولاً که از آن فاصله نمی‌شد پاس آرام داد و کسی که فوتبالی باشد این مسائل را می‌فهمد ضمن اینکه در آن شرایط و فشار مسابقه دادن این پاس رو به عقب به هیچ‌وجه کار غیر فنی نبود.

خلیل‌زاده ادامه داد: با همه تفاسیر نمی‌دانم چرا امسال هر طور که بازی می‌کنم و حتی اگر توپ از اوت هم درون دروازه‌ خودمان برود نشانه‌ها به سمت من است و نمی‌دانم جریان چیست که این اتفاقات می‌افتد.

مدافع سپاهان گفت: اتفاقاً لی اولیویرا دروازه‌بان‌مان بازی با پای خوبی دارد و همیشه ما به او اعتماد کرده و بازی در زمین از گلر سپاهان شروع می‌شود. من هم پاس خوبی دادم اما متأسفانه توپ از زیر پای لی‌ سر خورد و به داخل دروازه رفت و جالب اینکه گزارشگر بازی نیز می‌گوید خلیل‌زاده اشتباه کرد اما من اشتباهی نکردم و اگر توپ مستقیم به گل می‌رفت حق با او بود.

وی تأکید کرد: رابطه خوبی با هواداران سپاهان دارم اما اینروزها عده‌ای می خواهند جو را علیه من کنند. این روزها در اصفهان جوی درست شده تا من را خراب کنند نمی‌دانم چه مشکلی به وجود آمده که چنین اقداماتی را انجام می‌دهند تا جو را علیه من کنند. من اگر دلم با سپاهان نبود و نمی‌خواستم با این تیم باشم به هیچ‌وجه زیر بار تمدید قرارداد تا پایان فصل نمی‌رفتم و حالا مانده‌ام که چرا این اقدامات علیه من صورت می‌گیرد.

خلیل‌زاده با اشاره به تحریک برخی‌ها برای انتقاد از او نزد کادر فنی سپاهان گفت: آخر من کدام اشتباه را کرده‌ام که اینچنین از کادر فنی سؤال می‌پرسند. باز هم می‌گویم اگر کسی فوتبالی باشد و شرایط بازی را درک کند به خوبی همه چیز را می‌فهمد و من حتی در این مسابقه بازی خوبی ارائه داده‌ام و به هیچ‌وجه این اشتباهاتی که به من نسبت بدهند را قبول ندارم.

مدافع سپاهان تصریح کرد:‌ در بازی با ذوب‌آهن و در شرایط سخت بازی، آن لحظه ایجاب می‌کرد که به دروازه‌بان‌مان پاس رو به عقب بدهم و اتفاقاً پاس ساده‌ای هم دادم. با این حال از بدشانسی این توپ از زیر پای او سر خورد و نتوانست آن را جمع کند اما این دلیلی نمی‌شود که به نحوه پاس من ایراد بگیرند چرا که من پاس بدی ندادم.

وی در مورد نتایج ضعیف هفته‌های اخیر سپاهان تأکید کرد:‌ هواداران سپاهان حق دارند ناراحت باشند چون آنها همیشه قهرمانی تیم‌شان را دیده‌اند اما امسال به واقع شرایط تغییر کرده و علاوه بر کادر فنی ۸۰ تا ۹۰ درصد شاکله تیم نیز عوض شده است.

خلیل‌زاده افزود: از سوی دیگر عبدالله ویسی از تیم قهرمان لیگ برتر آمده و انتظارات از او بالا است اما منطق قضیه این است که چون جوانگرایی خوبی در تیم شکل گرفته و شاکله اصلی تیم زیر و رو شده است و سپاهان نیاز به زمان دارد تا به روزهای اوجش برگردد که امیدوارم این روند خوب به کمک بچه‌ها اتفاق بیفتد.

وی در پایان گفت: به هواداران حق می‌دهم چون آنها انتظارت زیادی از سپاهان دارند چون سپاهان همیشه در این سال‌ها در بین مدعیان قهرمانی قرار داشته اما هنوز هم دیر نیست و ان‌شاءالله با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان به روزهای اوج دوباره باز‌می‌گردیم، چون سپاهان همیشه سپاهان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.