سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: مقابل صبای قم از هر لحاظ سرتر بودیم و بازی بسیار خوبی را ارائه کردیم.

نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل صبای قم گفت: اتفاقاتی که در جریان مسابقه فوتبال می‌افتد مربوط به خود بازی نیست، بلکه قبل از مسابقه برنامه‌ها و طراحی‌هایی صورت می‌گیرد که خروجی آن را در حین برگزاری بازی می‌بینیم. در تمرینات قبل از بازی نکات فنی آنالیز حریف و... را انجام می‌دهیم و ما در این تمرینات رشد و پیشرفت بازیکنان را به صورت واضح مشاهده می‌کنیم. منتظر بودیم که یک عملکرد خوب و در خور نام فولاد را در دیدار مقابل صبای قم مشاهده کنیم.

وی افزود: جا دارد به صمد مرفاوی تبریک بگویم، او در حداقل زمان و با وجود تمامی مشکلاتی که گریبانگیر صبای قم است، توانسته است تیم خوب و جان‌داری را آماده کند. در بازی اخیر از هر جهت نسبت به حریف سرتر بودیم، دو گل به ثمر رساندیم و روی کم‌دقتی بازیکنان و عملکرد خوب حامد لک نتوانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر رسانیم. بابت اینکه در مسابقه خانگی توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و روند روبه رشدمان را حفظ کنیم،‌ اما دیگر بازی با صبا را فراموش کردیم و تمام فکر و ذهن‌مان معطوف به بازی مقابل تراکتورسازی است.

سرمربی فولاد خوزستان در ارتباط با اینکه در ۴ هفته اخیر که وحید طالب‌لو برای این تیم به میدان رفته گلی دریافت نکرده‌‌است، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در اوایل فصل داشتیم این بود که تیم ما کامل نبود و نمی‌توانستیم با حضور همه نفرات کارمان را دنبال کنیم. نمی‌خواهم بگویم ما کامل شده‌ایم و مشکلات دفاعی تیم به طور کامل حل شده است،می‌خواهیم کم‌کم به این خودباوری برسیم که می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم. شک نکنید ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات‌مان به حداقل برسد.

سعداوی افزود: اینکه ما در بحث دفاعی عملکرد خوبی داریم، تنها اختصاص به دروازه‌بان و مدافعان ندارد، بلکه کل تیم درگیر این موضوع هستند. ما از دروازه‌بان، دفاع و بازیکنان تیم در جلوی زمین رضایت داریم که به‌خوبی وظایف‌شان را در قالب کارهای دفاعی انجام می‌دهند. اینکه در ۴ بازی اخیر گلی دریافت نکردیم باعث خوشحالی ماست.

وی در مورد اینکه تیمش پس از هر تعطیلی عملکرد بهتری ارائه کرد، گفت: این طبیعت فوتبال است، وقتی یک تیم جدید و جوان شکل می‌دهید، برای رسیدن به انسجام بیش‌تر، اصلی‌ترین فاکتور زمان است، این زمان نقش حیاتی در رسیدن تیم به هماهنگی دارد. در ابتدای فصل برخی مهره‌های خود مثل ایوب والی، سروش سعیدی، یوسف وکیا، وحید طالب‌لو، ساسان انصاری و... را نداشتیم و آنها دیر به جمع ما اضافه شدند. در کنار این موضوع برای رسیدن به هماهنگی زمان بیش‌تری لازم داشتیم و باید در مسابقات تدارکاتی بیش‌تری شرکت می‌کردیم. خوشبختانه وضعیت ما بهتر شده،‌اما هنوز با چیزی که در ذهن‌مان است فاصله داریم.

سرمربی فولاد خوزستان یادآور شد: مجموعه تیم و باشگاه دست به دست یکدیگر دادند تا در راستای موفقیت حرکت کنند. هواداران هم در این موضوع نقش بسیار ویژه‌ای دارند،‌ آنها به خوبی تیم را حمایت و تشویق می‌کنند و باعث می‌شوند ما در مسیرمان محکم‌تر حرکت کنیم.

سعداوی در مورد مشکل ارنست انفور برای دریافت ITC اظهار داشت: مجوز بازی این بازیکن هنوز صادر نشده، اما مجموعه باشگاه در تلاش است تا این مشکل را حل کند، اگر این اتفاق نیفتاد تا نیم‌فصل نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه آیا تا نیم فصل منتظر این بازیکن می‌مانند یا اینکه فرد دیگری را جایگزین او می‌کنند، اظهار داشت: باید منتظر باشیم تا ببینیم تکلیف نهایی این بازیکن چه می‌شود آن‌وقت وقتی در این مورد به جواب رسیدیم، می‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد رویارویی تیمش در هفته نهم با تراکتورسازی عنوان کرد: با تیمی بازی داریم که یک مربی باتجربه و کارامد دارد، قلعه‌نویی طی سالیان سال توانایی‌اش را ثابت کرده است. او در امر مربی‌گری از تجربه و دانش کافی برخوردار است. به همین خاطر توانسته تراکتورسازی را به یکی از باشگاه‌های خوب و تأثیرگذار در لیگ تبدیل کند. تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد که قبل و بعد از مسابقه تیم‌شان را به‌خوبی مورد حمایت قرار می‌دهند، البته بازیکنان ما هم تجربه خوبی دارند و دیدید که در هفته دوم مقابل ۷۰ هزار هوادار پرشور پرسپولیس با ارائه یک بازی قابل‌قبول این تیم را متوقف کردند. تمام تلاش ما در وهله اول ارائه یک بازی جذاب و باکیفیت است و سپس به دنبال کسب نتیجه لازم و حفظ روند فعلی تیم هستیم.

سعداوی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه وضعیت حسین ابراهیمی به کجا انجامید، گفت: این بازیکن از ابتدای فصل مدنظر ما بود، اما مصدومیتی داشت که باید آن را برطرف می‌کرد، باید ببینیم وضعیت این بازیکن به کجا انجامیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.