هافبک تیم فوتبال سپاهان تعطیلی مسابقات لیگ برتر را برای تمام تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها آزاردهنده توصیف کرد.

فرید بهزادی‌کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت سپاهان در آستانه بازی با ذوب‌آهن گفت: تعطیلی لیگ برتر برای همه تیم‌ها آزاردهنده است، ولی ما تلاش کردیم تا تمرینات منظمی را پشت سر بگذاریم. برای بازی فردا هم آماده هستیم و امیدوارم در نهایت سه امتیاز را بگیریم.

وی با تمجید از تیم ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: ذوب‌آهن جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است. ذوبی‌ها با اینکه خوب نتیجه نگرفته‌اند، اما خوب فوتبال بازی می‌کنند و ما کار سختی را مقابل‌شان در پیش داریم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان پیش‌بینی خود از نتیجه دربی اصفهان را این‌طور مطرح کرد: قطعاً هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند، ولی نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم هواداران هر دو تیم شاهد بازی زیبایی باشند. بدون شک ما تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز حساس این بازی را بگیریم.

بهزادی‌کریمی در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه سپاهان گفت: در باشگاه سپاهان همه چیز براساس نظم خاصی جلو می‌رود و امیدوارم که این تغییرات هم مثبت باشد. من شناختی از آقای طاهری ندارم، ولی برای او آرزوی موفقیت دارم. خوشبختانه مدیرعامل جدید در تمرین ما اعلام کرد که از تیم حمایت می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.