مدافع سفیدپوشان مادریدی ۶ هفته دور از مستطیل سبز خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان پیروزی ۲ بر صفر یکشنبه شب تیم ملی فوتبال اسپانیا در خانه آلبانی در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه اروپا، در دقیقه ۷۸ سرخیو راموس پس از بلند شدن از زمین برای زدن ضربه سر در محوطه جریمه حریف، فرود بدی داشت و زانویش دچار پیچ خوردگی شد.

در حالی که ابتدا گفته شد، سرخیو راموس به مدت یک ماه به دور از مستطیل سبز خواهد بود، باشگاه رئال‌مادرید اعلام کرد این بازیکن تا اوایل ماه دسامبر، درست تا اولین ال‌کلاسیکوی فصل به دور از میادین خواهد بود.

مدافع میانی کهکشانی‌ها به این ترتیب ۶ هفته به دور از میادین خواهد بود و چهار بازی لالیگا و دو دیدار از لیگ قهرمانان را قطعاً از دست خواهد داد. راموس در لالیگا در بازی با رئال‌بتیس، اتلتیک بیلیائو، آلاوس و لگانس غایب خواهد بود و در دو بازی رفت و برگشت مقابل لیگا ورشو لهستان در لیگ قهرمانان هم نمی‌تواند سفیدپوشان مادریدی را همراهی کند.

انتظار می‌رود کاپیتان رئال‌مادرید در اواخر ماه نوامبر (ماه آینده میلادی) ریکاوری‌اش را به پایان ببرد، اما بعید به نظر می‌رسد که بتواند در بازی حساس تیمش مقابل اتلتیکومادرید در لالیگا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ قهرمانان هم‌تیمی‌هایش را همراهی کند.

راموس احتمالاً در بازی با اسپورتینگ خیخون شرایط بازی پیدا کند. بنابراین بازگشت راموس به میادین در تاریخ ۳ دسامبر در اولین ال‌کلاسیکوی فصل در خانه بارسلونا واقع بینانه‌تر به نظر می‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.