رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال ترس از این دارد که پرونده فساد سرمربی انگلیس قسمت کوچکی از فساد گسترده باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) درباره پرونده رشوه گرفتن سام آلاردایس، سرمربی انگلیس عنوان کرد که باید این پرونده کاملا خوب بررسی شود زیرا امکان دارد این پرونده قسمت کوچکی از فساد گسترده باشد.

اینفانتینو در مصاحبه با رسانه‌های بریتانیا گفت: زمانیکه قضیه آلاردایس را شنیدم غافلگیر شدم و بسیار ناراحت شدم زیرا قضیه‌هایی مانند این قضیه کاملا به ضرر فوتبال است.

وی افزود: آنچه را که ما از این قضیه شنیدیم می تواند قسمت کوچکی از فساد گسترده باشد که در حال بررسی است و امکان دارد در آینده نگرانی ما بیشتر شود زیرا ممکن است این پرونده قسمت کوچکی از کوه فساد باشد.

پیش از این روزنامه تلگراف انگلیس در گزارشی افشاگرانه درباره فساد در فوتبال بریتانیا، فیلمی از سام آلاردایس، سرمربی تیم ملی انگلیس منتشر کرد که او با دریافت ۴۰۰ هزار پوند ترفندهای دور زدن ممنوعیت مالکیت طرف ثالث بر یک بازیکن را به چند ایجت آموزش می‌دهد.

آلاردایس پس از این قضیه از تیم ملی انگلیس اخراج شد درحالیکه تنها ۶۷ روز از مربیگری‌اش در سه شیر می‌گذشت البته این پایان فساد نبود بله روزنامه تلگراف پس از آنکه ۸ مربی دیگر لیگ برتر انگلیس که در پرونده فساد گسترده دست داشتند، را معرفی کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.