رفتار غیر حرفه ای مهاجم سابق تیم فوتبال ساوتهمپتون هنگام تعویضش، در تساوی خانگی یک بر یک تیم ملی ایتالیا مقابل اسپانیا در شب گذشته، باعث شد وی از ترکیب تیم در بازی بعدی کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دو تیم ایتالیا و اسپانیا در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی، روز پنجشنبه (دیشب) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

«گراتزیانو پله» مهاجم ایتالیا، که نمایش خوبی در این بازی نداشت در نیمه دوم با «چیرو ایموبیله» تعویض شد، اما این مهاجم باشگاه شاندونگ لیونگ ضمن اینکه حاضر نشد با سرمربی اش دست بدهد، زمین مسابقه را با عصبانیت به سمت رختکن ترک کرد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا در این باره بیانیه بدین شرح صادر کرد: «جیامپیرو ونتورا» در توافق با این فدراسیون تصمیم گرفته است که «گراتزیانو پله» را به خاطر رفتار توهین آمیزش هنگام تعویض در بازی دیروز مقابل اسپانیا، از فهرست تیم در دیدار مقابل مقدونیه در روز یکشنبه ۹ اکتبر، کنار بگذارد. حضور در تیم ملی مستلزم به اشتراک گذاشتن ارزشها و رفتارهای درخور تیم ملی است که اولین گام آن احترام به کادر فنی، هم تیمی ها و هواداران است. این بازیکن امروز به باشگاهش باز خواهد گشت.

«پله» اولین بازی ملی اش را در اکتبر سال ۲۰۱۴ مقابل مالت انجام داد و طی ۲۰ بازی که موفق به پوشیدن پیراهن کشورش شده است، ۹ گل به ثمر رسانده است.

«ونتورا» در نشست خبری بعد از بازی گفت: این اتفاق ها می افتد. به نظرم «گراتزیانو» به شدت از دست خودش و نحوه بازی کردنش عصبانی بود.

همچنین «پله» در صفحه شخصی اش نوشت: متأسفانه، یکبار دیگر اشتباه کردم. در درجه اول مقابل مربی و بعد هم تیمی هایم، رفتار غیر قابل قبولی انجام دادم. مقابل کسانی که همیشه روحیه تیمی شان را به عنوان تیم فوق العاده ایتالیا، که همه به آن تعلق داریم، نشان داده اند. هر اشتباه بزرگی تاوانی دارد و من کاملاً مسئولیت کارم را به عهده می گیرم. از صمیم قلب از همه تقاضای بخشش می کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )