رابی فاولر، ستاره روزهای گذشته لیورپول که اکنون نویسنده سایت میرر است اظهار داشت: فساد در فوتبال همیشه بوده و سال ۹۳ بروس گلوبرار پول می‌گرفت که گل بخورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از منتشر شدن فیلمی از آلاردایس که در حال آموزش دور زدن قانون نقل و انتقالات معروف به «قانون سوم مالکیت» که منجر به برکناری وی از سمت مربی‌گری انگلیس شد صحبت‌های زیادی مبنی بر فساد در فوتبال شکل گرفت.

آلاردایس: کار احمقانه‌ای انجام دادم

ردنپ، مربی سابق بورنموث، وست‌هام یونایتد، تاتنهام و کویینزپارک‌رنجرز هفته گذشته پس از اتهامات دیلی‌تلگراف به فساد در لیگ جزیره افشا کرد: بازیکنان تیم من برای نتیجه بازی شرط می‌بستند.

هری ردنپ

از طرفی اریک بلک، دستیار شماره دو کلود پاول، مربی ساندرلند متهم به رشوه‌خواری در زمینه نقل و انتقلات بازیکن شد. به سرعت سران باشگاه ساندرلند برای پاک‌سازی این اتهام برآمدند. سپس نامه‌ای به فدراسیون فوتبال انگلیس نوشتند که از روزنامه دیلی‌تلگراف جزئیات اتهام را خواستار بودیم اما آن‌ها این درخواست را رد کردند.

اریک بلک

فاولر، نویسنده روزنامه میرر در یادداشت خود اشاره کرد: فساد در فوتبال همواره بوده و متعلق به اکنون نمی‌شود. خبر فساد آلاردایس شوکه کننده بود اما همیشه بوده و اگر کسانی آن را نفهمیدند نادان بوده‌اند.

ستاره روزهای سابق لیورپول اظهار داشت: بروس گروبلار دروازه‌بان اسبق لیورپول که ۴۴۰ بازی برای قرمزها انجام داد متهم به رشوه‌خواری شد. در سال ۱۹۹۳ یعنی در سال‌های آخر حضورش پول می‌گرفت که گل بخورد.

وی ادامه داد: زمانی که این خبر را شنیدم واقعا شوکه شدم. شوکه کننده بود زیرا که اصلا متوجه نشدم. آن زمان اولین حضور من در آنفیلد بود و من در تلاش بودم که گل بزنم اما شخصی در دروازه به راحتی گل می‌خورد.

این ملی‌پوش انگلیسی با توجه به حضور اشخاصی که در نتیجه بازی نقش داشتند اشاره کرد: فوتبال ورزشی است که خیلی‌ها در آن نقش دارند که تو اصلا متوجه نخواهی شد.

این‌گونه پول بدست آوردن علاوه بر بازیکنان و مربیان که درآمد زیادی از فوتبال کسب می‌کنند در تماشاگران نیز با مقیاس بسیار کوچکتری مثل فروختن بلیط بازی وجود دارد.

فاولر در پایان یادداشتش ضمن اشاره به راه‌حلی برای این فساد که زمان زیادی را می‌طلبد گفت:عده‌ای در فوتبال همواره وجود خواهند داشت که تا می‌توانند پول از این راه بدست آوردن زیرا که زمان اندک و پول زیاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.