کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال گفت: مردانم راه درستی را طی می‌کنند و برای کسب موفقیت عطش دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرسن ونگر سرمربی کهنه کار تیم فوتبال باشگاه آرسنال لندن در جمع خبرنگاران گفت: در گروه مرموز و خطرناکی هستیم، پاری‌سن‌ژرمن مدعی جدی صعود از این گروه به عنوان تیم اول است و البته ما نیز به همین موضوع فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازل تیم کوچکی نیست و من شک ندارم که برای حریف فرانسوی خود در این مرحله دردسرساز خواهد شد. مقابل این تیم کار ساده‌ای نداشتیم و من باید اعتراف کنم که دو گل زده والکات با کار گروهی تناسب زیادی نداشت و باید به این ستاره خوب تیم به خاطر هوش بالایش تبریک بگویم. حریف به خوبی راه‌ها را بسته بود و به ما اجازه نفوذ نمی‌داد.

ونگر افزود: مردانم برای کسب موفقیت عطش دارند و تماشای بازی خوب آنها برای من لذت بخش‌ترین اتفاق است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.