دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم مدعی شد که این تیم در بازی‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

حامد لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد عملکرد صبا در هفت بازی ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در مجموع عملکرد خوبی داشت و این درحالی است که به هیچ عنوان قبل از شروع لیگ فرصت کافی برای انجام تمرینات بدنسازی و تاکتیکی نداشتیم. تیم ما دو هفته قبل از شروع بازی‌های شکل گرفت، ولی تعطیلی اول لیگ برتر باعث شد تا خوب بدنسازی کنیم و از هفته پنجم تا هفتم در سه بازی نتایج خوبی گرفتیم.

وی در ادامه افزود: صبا تیم خوبی است و رفته رفته بازیکنان به هماهنگی بیشتری می‌رسند و مطمئناً صبا در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. ما برای همه تیم‌ها حریفی سرسخت هستیم و می‌خواهیم در لیگ برتر بهترین جایگاه را به‌دست بیاوریم. در جام حذفی هم انگیزه داریم و حتی به این فکر می‌کنیم که قهرمان شویم. هر تیمی در جام حذفی می‌تواند به قهرمانی فکر کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم که در این فصل عملکرد خوبی در چهارچوب دروازه این تیم داشته است، عنوان کرد: من سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم و جدا از تمرینات تیمی به‌صورت انفرادی هم تمرین می‌کنم. من هدف‌های بزرگی در فوتبال دارم که مهم‌ترین آنها دعوت دوباره به تیم ملی و لژیونر شدن است. مطمئن باشید برای لژیونر شدن دست از تلاش برنمی‌دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.