سرمربی تیم فوتبال هف سمنان گفت: پیکان نفرات خوبی دارد، اما مقابل این تیم برای تفریح به میدان نخواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل حلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان در چارچوب مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: مجموعه خوبی در هف سمنان جمع شده‌اند. این مجموعه شامل مدیریت، بازیکنان و کادر سرپرستی است. ما دو ماه است کارمان را آغاز کرده‌ایم. تیم ما جزو تیم‌‌هایی است که سخت تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: خوشحالم با تیمی چون پیکان بازی خواهیم کرد. من دیدارهای این تیم را دنبال می‌کنم و باید بگویم هدف پیکانی‌ها فوتبال بازی کردن است. سعی خواهیم کرد کارمان را به‌نوعی انجام دهیم که حریف‌مان کار راحتی نداشته باشد. هدف‌مان در بازی فردا فوتبال بازی کردن است و امیدوارم بازی خوب و محکمی انجام دهیم. ما تلاش می‌کنیم برای همه لحظات برنامه داشته باشیم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال هف سمنان در مورد شانس صعود تیمش به مرحله بعدی جام حذفی گفت: من با بازیکنانم صحبت کرد‌ه و گفته‌ام که فاصله تیم‌های فوتبال در ایران زیاد نیست. اگر استعداد‌های خوبی باشند و مربیان خوبی داشته باشند که آموزش‌شان دهند، پس از طی چهار ماه می‌توانند به سطح بالایی برسند. در لیگ برتر نیز شاهد بودیم تیم‌های بزرگ بازیکنانی را جذب کرده‌اند که انتقادات زیادی را در پی داشته است. در عوض مربیان موفقی داشته‌ایم که تیم‌شان را به جاهای خوبی رسانده‌اند. به‌عنوان مثال برانکو ایوانکوویچ سال گذشته در پرسپولیس بازیکنانی را جذب کرد که در ابتدای فصل جذب آنها انتقادات زیادی را در پی داشت، اما با کار خوب، این بازیکنان کیفیت بالایی را به نمایش گذاشته و به تیم ملی راه یافتند.

حلالی خاطرنشان کرد: پیکان تیم فوق‌العاده‌ای است و امسال تنها سالی است که نفرات خوبی را جذب کرده و در همه نقاط زمین بازیکنان باکیفیتی دارد، اما ما هم برای تفریح به تهران نیامده‌ایم یا مانند سایر تیم‌ها، این بازی برای ما جنبه تدارکاتی ندارد. هر چقدر توان داریم و زورمان می‌رسد، سعی می‌کنیم به مراحل بالاتر برویم. فکر می‌کنم پیکان روز سختی خواهد داشت.

وی در پاسخ پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه «همان‌طور که تیم شما در دیداری تدارکاتی مقابل پرسپولیس بازی خوبی ارائه داد، آیا این تیم می‌تواند برابر پیکان نیز چنین نمایشی داشته باشد؟»، گفت: بازی دوستانه با رسمی کاملاً متفاوت است. امیدوارم شرایط تیم ما مقابل پیکان بهتر باشد. در دیدار با پرسپولیس، همه نفرات تیم را به همراه نداشتیم و در برخی از دقایق بازی خوبی ارائه نکردیم، اما مقابل پیکان بازیکنان خود را در اختیار داشته و شکل تیم جا افتاده است. طبیعی است به نسبت دیدار با پرسپولیس کیفیت بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال هف درباره مشکلات داخلی این تیم و اعتراض یک بازیکن به‌خاطر بازی نکردن در دیدار قبلی این تیم خاطرنشان کرد: مشکل خاصی نبود و از این دسته اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. هدف‌مان این است که در ابتدا اخلاق و سپس مسائل فنی را سرلوحه کارمان قرار دهیم تا چنین اتفاقاتی نیفتد. اگر چنین اتفاقاتی پیش بیاید، سعی می‌کنم در چنین محیطی زندگی نکنم. البته باشگاه تدابیری اندیشیده است که اگر بازیکنی تخطی کند، باشگاه او را کنار بگذارد.

حلالی در خصوص نحوه رسیدن تیمش به این مرحله از مسابقات جام حذفی تصریح کرد: در مرحله قبل، باید با تیم شهر باران بازی می‌کردیم. دوست داشتیم در این مسابقه تیم را به میدان بفرستیم، اما متأسفانه تیم حریف در زمین حاضر نشد و بدون انجام بازی به این مرحله رسیدیم.

به گزارش تسنیم، مدیر رسانه‌ای تیم هف سمنان در خصوص نام این تیم سمنانی اظهار داشت: این نام کاملاً فارسی و به معنی کارگاه است. مجموعه حامی ما مواد شیمیایی تولید می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.