سرمربی تیم لیگ دسته سومی پاراگ با اشاره به دیدار تیمش برابر بادران در رقابت‌های جام حذفی گفت: مقابل بادران لیگ یکی از پیش باخته نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد توکلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر بادران تهران در رقابت های جام حذفی گفت: به هر حال ما تیم جوانی داریم و از لیگ سه به جام حذفی آمدیم. از یک ماه و نیم پیش کارمان را برای مسابقات شروع کردیم و تیم جوان و خوبی را بستیم و میانگین سنی تیم ما ۲۳ سال است.

وی در رابطه با جدال با تیم لیگ یکی بادران، افزود: بازیکنان من انگیزه بالایی داشتند اما برنامه مسابقات فشرده بود و همچنین به ما دیر اعلام کردند که در این بازی‌ها شرکت کنیم. مسابقات لیگ برای من مهمتر از جام حذفی است. به جام حذفی به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه می کنیم اما با این حال من بادران را به خوبی آنالیز کردم و شناخت کامل از این تیم دارم. مقابل بادران از پیش باخته نیستیم. همچنین در کنار بازیکنان جوان خود، چند بازیکن باتجربه هم داریم که آنها به ما کمک می کنند.

سرمربی تیم پاراگ تهران خاطرنشان کرد: ما تیم ماچران را که قهرمان سوپرلیگ مازندران بود در ضربات پنالتی حذف کردیم و توانستیم به این مرحله راه پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.