ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت: هدف‌مان حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا بود که با تلاش و یکدلی به آن رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی‌اصغر حسن‌زاده، عضو تیم ملی فوتسال در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه Fifa TV، هدف تیمش از حضور در رقابت‌های جام جهانی را قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان دانست و گفت: هدف ما حضور در بین برترین‌های جهان بود. ما بازی‌ها را خوب شروع نکردیم و به‌عنوان تیم سوم به مرحله بعدی راه یافتیم.

وی افزود: زمانی که قرعه بازی ما با برزیل افتاد، کارمان مشکل شد، اما مقابل برزیل با یکدلی و تلاش به پیروزی رسیدیم و این امر برای اولین بار بود که در جام جهانی توسط تیم ملی فوتسال ایران اتفاق می‌افتاد. بعد از برزیل، پاراگوئه تیمی بود که ما را یک گام تا هدفی که برای حضور در جام جهانی داشتیم، نزدیک‌تر می‌کرد. ما با انگیزه و همدلی مضاعف آماده شدیم و خوشبختانه با موفقیت این تیم را شکست داده و به جمع چهار تیم برتر جهان رسیدیم.

حسن‌زاده در ادامه خاطر نشان کرد: از اینکه در جمع چهار تیم برتر دنیا هستیم، حس خوبی داریم و بدون شک بسیاری از تیم‌ها آرزو داشتند که اکنون جای ایران بودند.

ملی‌پوش تیم ایران با اشاره به اینکه مصمم هستیم تا پیروز شویم، اظهار داشت: کار ما در جام جهانی هنوز تمام نشده است و باید در فینال حضور داشته باشیم. بازیکنان ایران خوشحال و مصمم برای بازی فردا هستند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که این پیروزی و موفقیت‌ها چه معنایی برای مردم ایران دارد، تصریح کرد: مردم ایران، فوتسال را با قلب‌شان دوست دارند و کسی امید نداشت که مقابل برزیل، پیروز میدان باشیم. اکنون مردم ایران پیگیر بازی‌های ما هستند و با دعاهای‌شان، به ما دلگرمی می‌دهند.

حسن‌زاده درباره نقاط قوت تیم ایران که باعث شده این تیم تا این مرحله صعود کند، بیان کرد: یکدلی و خواستن، رمز موفقیت و نقطه قوت تیم ایران است. برای تیمی که می‌خواهد موفق شود، این مهم‌ترین موضوع است. بازیکنان و کادرفنی همه با هم می‌جنگند تا به هدف‌شان برسند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم. ما بازی را با قلب‌مان انجام می‌دهیم و امیدوارم موفق شویم.

ملی‌پوش تیم ملی در پایان درباره اینکه چه شناختی از تیم روسیه دارید و پیش‌بینی می‌کنید که چه تیمی پیروز باشد، خاطرنشان کرد: روسیه تیم خوبی است و شناخت کافی از این تیم دارم. من دو سال در آنجا بازی کردم. زمانی که این تیم، اسپانیا را شکست داد، ثابت کرد که تیم خوبی است. ما تمام تمرکزمان را برای شکست این تیم گذاشته‌ایم و امیدوارم به فینال صعود کنیم. در بازی فوتسال اصلاً نمی‌شود پیش‌بینی کرد که می‌بریم یا می‌بازیم. بازی فردا هم همین‌طور است. ما یکدل هستیم و تا آخرین لحظه و با تمام قوا می‌جنگیم تا پیروز میدان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.