سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است کمبود دیدارهای دوستانه علت نتیجه نگرفتن تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل روسیه، در پاسخ به این پرسش که علت شرایط مطلوب تیم ایران و حضورتان در جمع ۴ تیم برتر چیست، گفت: کمبود بازی‌های تدارکاتی در مرحله گروهی باعث شد نتایج مطلوبی را کسب نکنیم اما بازی‌های مرحله گروهی برای ما تدارکات خوبی بود. بازی‌های تیم‌ها را آنالیز و بازیکنان را بازی به بازی آماده کردیم. با تیم برزیل سال‌ها است که مسابقه می‌دهیم و شرایطش را ارزیابی کرده‌ایم، همچنین توان بازیکنان‌مان از لحاظ ذهنی و جسمی در این دیدار به گونه‌ای بود که توانستیم پیروز میدان شویم. بازیکنانم بزرگ و قابل احترام هستند و پس از بازی برابر برزیل این موضوع به همگان ثابت شد. تیم آماده‌ای داریم و در هر بازی به میزبان آمادگی بازیکنان اضافه شد.

وی در ادامه درباره آمادگی ملی پوشان و تمرکزش برای دیدار مقابل روسیه و اینکه آیا نیم نگاهی به بازی فینال دارید، عنوان کرد: تیم کاملاً آماده‌ای داریم و برای بازی با روسیه تمرینات خود را برگزار کرده‌ایم. تمام تمرکزمان روی رقابت با این تیم است نه مرحله نهایی.

سرمربی تیم ملی در پایان در پاسخ به اینکه کیفیت و نحوه بازی ایران برابر روسیه چگونه خواهد بود، اظهار داشت: روسیه، تیم بسیار بزرگی است و نقاط ضعف‌شان در حمله را با استفاده از بازیکن برزیلی دفع کرده‌اند. با روسیه دائماً بازی دوستانه انجام داده‌ایم و با نوع فوتسال آنها آشنا هستیم. رقابت دیرینه‌ای با این تیم داریم و آخرین بازی که با این تیم داشتیم سال گذشته بوده و فکر می‌کنم بازی بسیار زیبایی را در دیدار فردا از هر دو تیم شاهد باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.