کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

قهرمان اروپا باز هم امتیاز از دست داد و فاصله‌اش با رقیب دیرینه را در کمترین اندازه ممکن دید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم رئال‌مادرید با تساوی ۲ بر ۲ در خانه لاس‌پالماس در آخرین بازی شب دوم هفته ششم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) مانند هفته گذشته ۲ امتیاز حساس از دست داد.

تیمی که هفته گذشته با تساوی مقابل ویارئال از شکستن رکورد پیروزی‌های متوالی بارسا بازماند، این بار با گل‌های آسنسیو در دقیقه ۳۳ و بنزما در دقیقه ۶۷ ، ذو بار از حریف پیش اقتاد اما تانا در دقیقه ۳۸ و آروخو در دقیقه ۸۵ بازی را به تساوی کشاندند. با رقم خوردن نتیجه ۲ بر ۲، رئال‌مادرید ۱۴ امتیازی هر چند در صدر ماند اما اختلافش با بارسلونا، رقیب دیرینه و تیم رده دوم را در یک امتیازی دید.

لاس‌پالماس ۱۰ امتیازی در مکان پنجم باقی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.