سرمربی تیم ملی فوتسال پاراگوئه گفت که شکست سسلسائو مقابل ایران، او را شگفت‌زده نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس چیلاورت، سرمربی تیم ملی فوتسال پاراگوئه که قرار است تیمش در نخستین لحظات بامداد فردا (یکشنبه) با تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا روبه‌رو شود، در گفت‌و‌گو با سایت رسمی فیفا گفت: من جداً احتمال می‌دادم که ایران برزیل را شکست دهد. ما می‌دانستیم که ایران تیم خوبی است و من انتظار بیشتری از این تیم در مرحله گروهی داشتم. شکست برزیل توسط ایران مرا شگفت‌زده نکرد.

وی افزود: تیم ایران سازمان‌یافته است و دوست دارد مالک توپ و میدان باشد. ایرانی‌ها شجاع هستند، اما آنها هم مانند ما مشکل تمام‌کنندگی دارند. من مسابقه نخست این تیم مقابل اسپانیا را دیدم که موقعیت‌های زیادی خراب می‌کردند. ما در نیمه نهایی مسابقات گرندپریکس مقابل ایران ۲ بر صفر شکست خوردیم. در آن مسابقات ما تیمی جوان داشتیم و فکر می‌کنم این بازی متفاوت خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال پاراگوئه تصریح کرد: ما خیلی صبر کردیم تا شانس‌های گلزنی زیادی ایجاد کنیم، اما نمی‌توانیم توپ را به تور دروازه بچسبانیم. در بازی نخست مقابل ایتالیا در مقاطعی از نیمه اول از سبک بازی خود فاصله گرفتیم و اجازه دادیم که حریف در موقعیت ضدحمله قرار بگیرد که می‌توانست برای ما گران تمام شود، اما در عین حال حذف از رقابت‌ها هم می‌توانست ناگوار باشد. به‌هر حال در آن مسابقه یکی از بهترین بازی‌های تیم‌مان را شاهد بودیم. اکنون بازیکنانم ثبات خود را پیدا کرده‌اند. این مشکلات بیشتر روانی است تا فوتبالی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.