مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت که صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و این تیم برای رسیدن به هدفش راه سختی در پیش خواهد داشت.

محمد ابراهیمی در مورد عملکرد تراکتورسازی در هفت بازی ابتدایی لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خوشبختانه در حال حاضر صدرنشین هستیم و خوب امتیاز گرفتیم، هرچند که می‌توانستیم بیشتر از این امتیاز بگیریم. در آخرین بازی هم مقابل سیاه‌جامگان عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم این روند را در شروع مجدد لیگ ادامه دهیم.

مهاجم تراکتورسازی در واکنش به اینکه خیلی‌ها از این تیم به‌عنوان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی نام می‌برند، عنوان کرد: طبیعتاً تراکتورسازی جزو مدعیان اصلی است و در سال‌های گذشته هم می‌توانست به قهرمانی برسد، با این حال معتقدم که صحبت کردن از قهرمانی خیلی زود است. ما راه سختی تا پایان لیگ درپیش خواهیم داشت و هر وقت جام را در دستان‌مان گرفتیم، یعنی اینکه قهرمان شده‌ایم.

ابراهیمی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند او می‌تواند جزو بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی باشد، گفت: این سؤالی است که امسال و پارسال خیلی‌ها از پرسیده‌اند و من هم بارها در موردش صحبت کرده‌ام. من کار خودم را انجام می‌دهم و وظیفه‌ام این است که تأثیرگذاری مثبتی در تیم داشته باشم. در حال حاضر نظر کی‌روش این است که من در تیم ملی نباشم و هر مربی مختار است تا نفرات موردنظرش را انتخاب کند. من نمی‌توانم خودم را به تیم ملی تحمیل کنم، چون تصمیم‌گیرنده نیستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.