مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در این سال‌ها یاد گرفته‌ایم شجاع باشیم چون آدم ترسو، مُرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، محمد خرمگاه درباره شرایط استقلال از شروع لیگ تا به امروز گفت: در هفت هفته ابتدایی در نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم، اما روند روبه‌رشدی را طی کردیم. متأسفانه در نتیجه‌گیری واقعاً بدشانس بودیم. تلاش ما این بود تا کاری را انجام بدهیم که استقلال پیشرفت کند. حضور پرتعداد بازیکنان جدید در ترکیب استقلال نیز یکی دیگر از دلایل نتیجه نگرفتن تیم در هفته‌های اول بود، اما اکنون دیگر آن روزها را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط ایده‌آلی داریم. در بازی برابر پرسپولیس و ذوب‌آهن نیز عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت پیش از شروع تعطیلات اولین برد را کسب کردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم در جام حذفی تصریح کرد: از ملوان نوین انزلی شناختی نداریم، اما جام حذفی برای ما ارزش زیادی دارد، چون با پنج بازی می‌شود یکی از دو جام معتبر فوتبال ایران را کسب کرد. به‌همین دلیل برای حضور پر قدرت در این بازی‌ها برنامه خاصی داریم.

خرمگاه درباره عملکرد خط دفاعی استقلال خاطرنشان کرد: انتقادات باید به عملکرد سازمان دفاعی تیم ما باشد، نه خط دفاع. همان‌گونه که حمله از بازیکنان دفاع و دروازه‌بان شروع می‌شود، کار دفاعی نیز از خط حمله آغاز شده و اگر همه بازیکنان باهوش و بدون استرس عمل کنند، خواهید دید که مشکلات دفاعی تیم ما به حداقل می‌رسد.

وی در پایان درباره جوان‌گرایی تیم استقلال در روزهای سخت لیگ، گفت: در این سال‌ها یاد گرفته‌ایم شجاع باشیم چون آدم ترسو، مُرده است. جوان‌گرایی به نفع استقلال است و در ادامه خواهید دید این جوانان برای استقلال روزهای خوبی را خواهند ساخت. ما سعی کردیم این شجاعت را به بازیکنان نیز القا کنیم. هر چند هنوز تیم به شرایط آرمانی نرسیده‌ایم، اما عملکرد بازیکنان نوید روزهای خوب را می‌دهد و مطمئناً روزهای خوبی را در انتهای فصل برای هواداران خواهیم ساخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.