هافبک تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که این تیم برای بهتر شدن شرایطش و رسیدن به شرایط ایده‌آل نیازمند یک برد بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیامک نعمتی که یکی از بازیکنان تأثیرگذار پیکان در این فصل بوده است، درباره برد شیرین تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز گفت: واقعاً خداراشکر می‌کنم که توانستیم اولین بردمان را به‌دست بیاوریم. تیم ما از هر لحاظ یک تیم بسیار خوب و منسجم است. ما در هفته‌های اخیر هم عملکرد خوبی داشتیم، اما متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم و نتوانستیم از برتری‌مان مقابل رقبا استفاده کنیم. به همین دلیل فقط به یک برد نیاز داشتیم تا شرایط‌مان را ایده‌آل کنیم.

هافبک تیم فوتبال پیکان معتقد است تیمش در بازی‌های پیش‌رو، بردهای بیشتری به‌دست خواهد آورد و ادامه داد: تردیدی ندارم که در بازی‌های آینده پیروزی‌های بیشتری به‌دست خواهیم آورد. قول می‌دهم در پایان این فصل، پیکان در یکی از بهترین رتبه‌های جدول قرار خواهد گرفت.

وی مانند سایر بازیکنان پیکان این پیروزی را به بهادر عبدی و سعید عزیزیان که به‌تازگی اعضای خانواده‌شان را از دست داده‌اند، تقدیم کرد و اظهار داشت: این دو عزیز روزهای سختی را سپری کردند، اما یاد آنها همیشه با تیم بود. دوست دارم به‌عنوان یکی از اعضای تیم این پیروزی را به آنها تقدیم کنم. ان‌شاءالله امروز دنبال آنها می‌رویم تا با قدرت به تیم برگردند، چون هم تیم به آنها نیاز دارد و هم دل‌مان برای‌شان تنگ شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.