هشتمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های سپیدرود رشت و اکسین البرز خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با برگزاری دو دیدار باقیمانده از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور پرونده این هفته از رقابت‌ها بسته شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز دو تیم پارس جنوبی و اکسین البرز از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم اکسین موفق شد با دو گل دقایق پایانی امیر میربیگی در دقیقه ۸۵ و علی امیری در دقیقه ۸۷ با نتیجه ۲ بر صفر مقابل میزبان خود به برتری برسد.

اما در آخرین دیدار این هفته از مسابقات دو تیم استقلال اهواز و سپیدرود رشت از ساعت ۱۶:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار نیز تیم سپیدرود موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. تنها گل این بازی توسط سیدهادی موسوی در دقیقه ۷۵ به‌ثمر رسید.

در پایان این هفته از مسابقات دو تیم گل‌گهر سیرجان و اکسین البرز با ۱۸ امتیاز و تنها برحسب تفاضل گل اول و دوم هستند. در انتهای جدول نیز دو تیم فجرسپاسی و استقلال اهواز با سه امتیاز رتبه‌های هفدهم و هجدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

- نتایج کامل این هفته از مسابقات به شرح زیر است:

مس رفسنجان صفر - نساجی مازندران یک فجرسپاسی صفر - گل‌گهر سیرجان ۲ آلومنیوم اراک صفر - فولاد یزد یک خونه‌به‌خونه ۶ - راه‌آهن صفر بادران تهران صفر - نفت مسجدسلیمان صفر ملوان بندرانزلی ۲ - مس کرمان یک خیبر خرم‌آباد یک - ایرانجوان بوشهر صفر پارس جنوبی صفر - اکسین البرز ۲ استقلال اهواز صفر - سپیدرود رشت یک

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.