کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با اشاره به اعتراضات مربیان تیم‌های لیگ برتری گفت: در اسرع وقت به اعتراضات رسیدگی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر با اشاره به اعتراضات مربیان لیگ برتری به قضاوت داوران در هفته های اخیر لیگ برتر گفت: تمامی مصاحبه های انجام شده از جانب مربیان در لیگ برتر را به طور کامل مطالعه کرده و در جریان همه موارد و اعتراضات قرار گرفته ام. طی دو روز آتی تیم آنالیز دپارتمان داوری موارد اعتراضی را مورد بررسی قرار می دهد و اعلام نظر ما نیز بلافاصله انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همان طور که پیش از این هم اعلام و درخواست کرده‌ام، کنفرانس های مطبوعاتی، مکان مناسبی برای اعتراض به داوری نیست و بهتر است باشگاه ها تمامی موارد مدنظر خود را از طریق نامه به فدراسیون فوتبال منعکس کنند. با این وجود اعتراضات به دست دپارتمان رسیده و ما در اسرع وقت و بعد از آنالیز صحنه ها اعلام نظر خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.