سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: به خاطر اشتباهات فردی نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و در روزی که می توانستیم برنده باشیم در مقابل تیم صنعت نفت آبادان متوقف شدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، «رضا مهاجری» شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از تساوی سه بر سه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم تا عقب افتادگی را جبران کنند و آنها تلاش خود را چندین برابر کردند.

وی افزود: ما در مجموع می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم ولی به خاطر اشتباهات فردی سه امتیاز را در مقابل صنعت نفت از دست دادیم.

سرمربی تیم پدیده بیان کرد: به دلیل نداشتن «محسن یوسفی» بازیکنان برای زدن پنالتی با هم بحث کردند و من دیدم شاکری پنالتی را زد و گل نشد ولی این مسئله مهم نیست.

وی ضمن بیان اینکه فشار روانی زیادی روی تیم بوده است، گفت: از دست دادن یک پنالتی و زدن چند توپ به تیرک نشان از فشار روانی روی تیم داشته اما خوشبختانه در روزی که اشتباهات زیادی داشتیم توانستیم بازی عقب افتاده را جبران کنیم.

مهاجری عنوان کرد: به مردم مشهد قول می‌دهم که تیم پدیده در جدول بین شش تیم بالا قرار گیرد و اگر چنین نشد من خود را مدیون مردم مشهد می‌دانم.

وی خاطر نشان کرد: شاید می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم ولی از این بازی درس‌هایی گرفتیم که از کسب سه امتیاز برای ما مهم‌تر بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.