سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به قرعه تیمهای تبریزی در جام حذفی گفت: این سبک قرعه کشی برای فوتبال ما ظلم است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر نفت تهران که با شکست دو بر یک تیمش همراه بود، گفت: ما در دقایق ابتدایی باید دو، سه گل به نفت می زدیم اما با سهل انگاری روی دو صحنه گل خوردیم. نفت روز اولین کرنری که بدست آورد گل زد و در صحنه گل دوم آنها نیز اشتباه مدافعان خودمان بود که منجر به، به ثمر رسیدن این گل شد.

وی با اشاره به عملکرد داوری افزود: به هیچ عنوان گلی که ما به ثمر رساندیم آفساید نبود این برای ششمین بار در ۷ هفته اخیر است که اشتباهات تاثیرگذار در روند امتیازگیری ما تاثیر داشت. فکر می کنم با این شرایط من به کنفرانس نیایم بهتر است و هم اینهایی که این اشتباهات را انجام می دهند بیایند و پاسخگو باشند. ما هم کاری نمی توانیم انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به تعطیلات لیگ گفت: در هیچ جای دنیا این جور مسائل را شاهد نیستیم در حال حاضر هم به دلیل اینکه صدای اعتراض مربیان را بخوابانند می گویند که جام حذفی برگزار می کنند. چرا در سالهای گذشته تیم های لیگ برتری در مراحل بالاتر اضافه می شدند و امسال این گونه شده است؟ فوتبال ما اصلا حرفه ای نیست.

خطیبی با اشاره به قرعه کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: من برای سعید فتاحی احترام زیادی قائل هستم اما قرعه جام حذفی به عقیده من ظلم به تیم های تبریزی است. چطور می شود که بیایند و بگویند به خاطر اینکه استقلال و پرسپولیس به هم نخورند در دو قرعه جداگانه افتاده اند اما ۴ تیم تبریزی در یک گروه قرار دارند؟ من واقعا معنای این مسئله را نمی فهمم و از این به بعد هم در کنفرانس ها حاضر نمی شوم و آقایانی که چه به صورت سهوی و چه عمدی این اشتباهات را انجام می دهند بیایند و پاسخگو باشند.

وی در پایان در خصوص اتفاقی که پس از پایان مسابقه در رختکن تیمش افتاد، تصریح کرد: مامور دوپینگ در رختکن ما حاضر شد و با وجود اینکه بازیکنان مورد نظرش را برای تست برده بود اما در رختکن باقی مانده بود من هم به او گفتم که از رختکن خارج شود شاید بخواهم با بازیکنانم صحبتی بکنم و شاید هم بازیکنم بخواهد لباسش را عوض بکند. فکر نمی کنم چنین موضوعی خوب باشد. من در فوتبال اروپا بازی کرده ام و جام جهانی هم حضور داشتم اما این سبک اصلا حرفه ای نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.