مدیر روابط عمومی باشگاه نفت به ادعای پاره شدن نامه رئیس فدراسیون فوتبال که دروازه‌بان پرسپولیس آن را مطرح کرده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران شب گذشته در گفت‌وگو با یک برنامه رادیویی در رادیو جوان مدعی شد که مسئولان باشگاه نفت تهران نامه رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر پرداخت بدهی‌ها به طلبکاران این باشگاه را پاره کرده‌اند،‌اما حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس این خبر را تکذیب کرد.

قدوسی در این باره به خبرگزاری فارس، گفت: ما به تعهداتی که باید انجام دهیم، پایبندیم و می‌دانیم که هر شخص حقیقی و حقوقی که طلبی از باشگاه نفت دارد، باید به حق و حقوق خود برسد، اما پیش از این هم در مصاحبه‌های دیگری گفته‌ایم که موانع و مشکلاتی بر سر راه پرداخت بدهی‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: در توافق‌نامه‌ای که امضا شده، آمده که برای پرداخت بدهی‌ها باید لیست و اسناد بدهی‌ها به ما داده شود و بعد از آن ۲۰ روز فرصت داریم تا این بدهی‌ها را تعیین‌تکلیف کنیم،‌اما متأسفانه به‌رغم درخواست‌های مکرر ما لیست اسناد بدهی‌ها هنوز به‌دست ما نرسیده است. به‌ هرحال وقتی قرار است بدهی‌ها پرداخت شود، باید سند آن هم وجود داشته باشد و این مسئله در قرارداد هم قید شده، اما تا به حال به ما فقط یک لیست طلبکاران را داده‌اند که تغییراتی هم داشته است. از طرفی خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری بدهی‌هایی دارند که حتی مربوط به سال‌های قبل است.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت در خصوص ادعای بیرانوند مبنی بر پاره کردن نامه مهدی تاج توسط مسئولان باشگاه نفت اظهار داشت: بیرانوند در نفت رشد کرده و از این باشگاه ملی‌پوش شده است، اما چند بار علیه مالکان باشگاه نفت و مسئولان بهنام پیشروی کیش مصاحبه کرده و مطالب کذبی هم بیان کرده است. او تهمت‌هایی زده که متأسفانه دست از آنها برنمی‌دارد. رویه مسئولان بهنام پیشروی کیش دور بودن از جنجال است و حتی وقتی قراردادشان با پرسپولیس یک‌طرفه فسخ شد و ۱۵ میلیارد تومان ضرر کردند، اما بازهم جنجالی انجام ندادند و برای پرسپولیس حاشیه نساختند. اینکه بیرانوند می‌گوید نامه تاج پاره شده، کذب است و من نمی‌دانم چه کسی این مسائل را به بیرانوند می‌گوید و او این ادعاهای کذب را انجام می‌دهد. واقعاً این صحبت‌ها باعث تأسف است و ما حتی می‌توانیم این موارد را از طریق معاونت حقوقی پیگیری کنیم.

قدوسی افزود: درست است که بیرانوند مصاحبه‌های گوناگون انجام داده، اما او باید بداند که پرونده انضباطی در کمیته انضباطی دارد که باید به آنها رسیدگی شود و سپس برای پرداخت مطالباتش تصمیم‌گیری خواهیم کرد. او مدعی شده مسئولان باشگاه در کنار تیم نفت نیستند، اما همین خبرنگار خبرگزاری فارس می‌تواند شهادت دهد که آقای گل‌رخسار در زمان بازی پیکان و نفت در کنار آقای شهریاری بازی را تماشا می‌کرد و به‌صورت مکرر در تمرینات حاضر می‌شود. واقعاً متأسف هستم این همه ادعای کذب برای تخریب یک باشگاه انجام می‌شود. ما حتی به فدراسیون فوتبال نامه‌ای زدیم و برای رفع موانع موجود از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال تقاضای کمک کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.