اصفهان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: متأسفانه رفتارهایی که امروز در فوتبال مشاهده می‌شود، لذت را از این ورزش پرطرفدار برده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی شامگاه پنجشنبه پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن در دیدار امروز، فشار بسیاری روی تیم ما وارد کرد، اظهار داشت: به نظرم امروز تیم ما در مسابقه خیلی اذیت شد اما اتفاقاتی در این زمینه صورت گرفت که اگر درباره آنها صحبت نکنم، احساس بی‌معرفتی می‌کنم.

وی به تمجید از عملکرد ذوب‌آهن پرداخت و با بیان اینکه مجموعه بسیار خوبی در این تیم مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان این تیم، در طول سه سال، سه جام گرفته‌اند اما متأسفانه برخی رفتارها باعث شده که لذت از فوتبال برود و خدا لعنت کند قلم‌ها و میکروفن‌هایی که فوتبال را به این حال و روز انداخته‌اند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه وجدان من اجازه نمی‌دهد که در این مورد حرف نزنم، ادامه داد: باید پرسید که چرا فوتبال به این وضعیت دچار شد و چرا ذوب‌آهن به این شرایط دچار شده است زیرا این تیم بر خلاف تیم‌های دیگر، امروز تراکتورسازی را تحت فشار قرار داد.

وی با بیان اینکه نباید این رفتارها را با باشگاه‌های اصفهانی انجام داد، تصریح کرد: باید بگویم که همه چیز در فوتبال برد و باخت نیست و اتفاقات دیگری نیز مهم است.

قلعه‌نویی افزود: امروز تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن خوب بازی نکرد، و ذوب‌آهن بهتر از تیم تراکتورسازی بازی کرد که این موضوع به خستگی بازیکنان تیم ما نیز بستگی دارد.

وی بابیان اینکه صحبت درباره صدرنشینی تیم ما زود است، گفت: به نظرم عیار تیم‌ها در آینده مشخص می‌شود و ما نباید به صدرنشینی تیم خود دلخوش باشیم زیرا قهرمان در پایان فصل مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.