وزنه‌بردار دسته ۸۰- کیلوگرم پارالمپیکی ایران که توانست به مدال طلای مسابقات ریو ۲۰۱۶ برسد، گفت: برای رسیدن به این مدال بسیار تلاش کرده بودم.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مجید فرزین پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: برای رسیدن به این مدال ماه‌ها تلاش کردم و تمرینات فشرده‌ای داشتم. خدا را شکر می‌کنم که زحمت‌ها و تلاش‌هایی که در این مدت کشیدم ثمر داد و برای خانواده خودم و مردم کشورم افتخار آفرین شدم. از این جهت خیلی خوشحالم.

فرزین درباره حریفانش در این دسته هم افزود: خوب در ابتدا مشکلی برای وزنه‌زدن نبود و رقابت مشخص بود که به چه صورت است، اما در میانه راه حریف چینی سعی کرد که خودش را به من نزدیک کند که خوشبختانه خدا کمک کرد و او نیز نتوانست رکورد را بزند. همانطور که می‌دانید مصری ها در این مسابقات نبودند و به طور کلی انصراف داده بودند. برای رسیدن به مدال طلا خوشبختانه توانستم وزنه‌هایی را که باید می‌زدم را بزنم و به مدال برسم. از این جهت نیز از خداوند ممنونم و شکر گذارم.

قهرمان دسته منهای ۸۰ کیلوگرم وزنه‌برداری پارالمپیک ریو همچنین از مردم کشورمان خواست که با دعای خودشان یار دیگر ورزشکاران پارالمپیکی در روزها و شب‌های آینده باشند تا آنها نیز با قهرمانی‌های خودشان دل ایرانیان عزیز را شاد کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.