مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط دربی متفاوت است و جایگاه در جدول اصلاً تعیین‌کننده نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ رضا عنایتی در خصوص تساوی استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت:‌ شرایط استقلال متفاوت است، با آن شرایطی که پرسپولیس از نظر رتبه در جدول دارد. یارگیری دو تیم هم با هم تفاوت دارد؛ چراکه پرسپولیس بازیکنان خودش را حفظ کرد و نقاط ضعفش را با بازیکنان جدید پوشش داد، اما استقلال اینطور نبود و به نظرم ریزش زیادی داشت. به هر حال بازیکنانی که به تیم آمده‌اند باید به هماهنگی برسند، البته درست است که می‌توان با تمرین به هماهنگی رسید، اما آن زمان که بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند، هنوز طی نشده است.

وی در مورد اینکه فکر می‌کنید با توجه به شرایط استقلال به منصوریان فرصت خواهند داد یا خیر؟ افزود: ما در ایران عجول هستیم و برای خیلی از مربیان این اتفاق رخ داده است، اما امیدوارم به منصوریان این فرصت داده شود؛ چرا که او خیلی استقلالی است و انگیزه زیادی دارد. من مطمئنم اگر به منصوریان زمان بدهند که البته سخت این فرصت‌ها را می‌دهند، او نتیجه خوبی بگیرد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد مسابقه دربی ۸۳ هم خاطرنشان کرد: با شرایطی که استقلال و پرسپولیس دارند، اما اگر دقت کنید تیم‌هایی که شرایط مناسبی ندارند برنده دربی می‌شوند. سال ۸۲ و شب مسابقه از هواداران ما می‌پرسیدند نتیجه دربی چه می‌شود همه می‌گفتند استقلال بازنده است، اما ما برنده شدیم. شرایط دربی متفاوت است و جایگاه در جدول اصلاً تعیین‌کننده نیست، هرچند که این بازی انگیزه خاصی دارد و مطمئن هستم استقلال دربی را ببرد، هرچند خیلی مطمئن این را نمی‌گویم. من هیچ‌گاه هیچ مسابقه‌ای را پیش‌بینی نمی‌کنم، اما آرزو می‌کنم استقلال این بازی را ببرد تا شرایطش بهتر شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )