اهواز - ساسان انصاری بعد از آنکه چهار هفته نخست لیگ برتر را روی نیمکت ذخیره های پرسپولیس گذراند، در اولین بازیش برای فولاد در هنگام بازگشت گلزنی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های فولاد خوزستان و سایپای تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

* گل های این بازی را ساسان انصاری (۷۴) عبدالله ناصری (۲+۹۰) برای فولاد خوزستان و مسعود حسن‌زاده (۲۴) مهدی ترابی (۷+۹۰) برای سایپا به ثمر رساندند.

این بازی را احمد صالحی با کمک سعید قاسمی و محمدرضا امینی سوت زد و در آن به حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، میلاد پاک‌پرور و سروش سعیدی (فولاد خوزستان) و لوریورال جونیور (سایپا) کارت زرد نشان داد.

* فولاد خوزستان در این دیدار با ترکیب: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا، ایوب والی، سروش سعیدی، مهرداد جماعتی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو، محمود مطلق‌زاده (۸۶- هادی حبیبی‌نژاد)، میلاد پاک‌پرور (۶۹- بهرام رشیدفرخی)، اسماعیل شریفات (۷۱- عبدالله ناصری) و ساسان انصاری وارد میدان شد.

* سایپای تهران نیز با ترکیب: آلساندرو فیلیپ (۵۶- حامد فلاح‌زاده)، لوریورال جونیور، سجاد مشکل‌پور، سعید لطفی، امید خالدی، مهدی بدرلو، علی زینالی، ابراهیم صادقی (۸۱- سیامک کورشی)، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی (۶۹- علی قلی‌زاده) و مسعود حسن‌زاده در برابر حریف صف آرایی کرد.

* این بازی پایانی دراماتیک داشت و فولاد که در دقایق تلف شده به گل پیروزی رسیده بود، قبل از پایان بازی دروازه خود را باز شده دید تا از کسب سه امتیاز این بازی محروم شود. پس از اینکه داور مسابقه ۹ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد، بازیکنان فولاد خوزستان دروازه تیم سایپا را به توپ بستند و بعد از چند واکنش از حامد فلاح‌زاده و لرزیدن تیر عمودی دروازه تیم میهمان، عبدالله ناصری روی پاس چاگو موفق به زدن گل دوم سرخ‌پوشان شد تا شادی به اردوی فولادی‌ها بیاید. این گل اما در دقیقه ۷+۹۰ با حرکت و ضربه مهدی ترابی بی‌اثر شد.

* امید خالدی، مهدی بدرلو و غلامرضا رضایی بازیکنان سابق فولاد پیش از شروع بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند.

* نگاهی به ترکیب تیم فولاد خوزستان نشان می دهد این تیم به میزان قابل توجهی از بازیکنان جوان و بومی خوزستان استفاده کرده و شاید این تیم بومی ترین تیم فولاد در تاریخ لیگ برتر به شمار برود.

* ساسان انصاری که در پایان فصل بعد از درخشش در ترکیبت تیم فولاد به پرسپولیس تهران پیوسته بود، تنها چهار هفته دوری فولاد را تحمل کرد و در هفته پنجم با بازگشت به فولاد در اولین بازی خود برای تیم سابقش گلزنی کرد.

* حسین فرکی که سابقه قهرمان کردن فولاد خوزستان در لیگ برتر را دارد، پیش از شروع بازی به شدت از سوی هواداران فولاد مورد تشویق قرار گرفت.

* برخلاف وعده مسئولان تیم فولاد خوزستان، کارت بازی ارنست ان‌فور برای این مسابقه صادر نشد تا این بازیکن همراه با عبدالله کرمی، محمد اهل‌شاخه و اکبر ایمانی غایب باشند.

* سروش سعیدی برای اولین بار در این فصل در خط دفاعی فولاد خوزستان قرار گرفت و ساسان انصاری هم به‌عنوان مهاجم نوک فولاد راهی میدان شد.

* طرح لباس بازیکنان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها تغییر کرد و فولادی‌ها از طرح قدیمی که در دوره‌های سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر به تن داشتند، استفاده کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.