بهترین بازیکن مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا، گفت: دوست داشتم کسب عنوان آقای گلی‌ام با قهرمانی همراه می‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال دانشجویان ایران موفق شد در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها را کسب کند. در پایان این بازی‌ها سید علی فاطمی مهاجم پیشین پرسپولیس و بازیکن فعلی صبای قم با به ثمر رساندن ۴ گل ضمن کسب عنوان آقای گلی به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها نیز انتخاب شد.

فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این مسابقات و کسب عنوان نایب قهرمانی گفت: با وجود اینکه تدارک چندانی برای این بازی ها نداشتیم اما تیم خیلی خوبی داشتیم و از همان اول هدفمان قهرمانی بود. تمام بازیکنان برای دفاع از نام ایران با تمام وجود می‌جنگیدند و واقعا حیف شد که نتوانستیم قهرمان شویم.

وی افزود: متاسفانه در بازی آخر با وجود عملکرد نسبتا خوبی که داشتیم در دقایق پایانی گل خوردیم و دیگر وقت جبران نداشتیم. واقعا تیم ما از بازیکنان خوبی تشکیل شده بود و پتانسیل این را داشتیم که حتی با چند گل ژاپن را شکست دهیم و قهرمان آسیا شویم.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم در خصوص کسب عنوان بهترین بازیکن این رقابتها و عنوان آقای گلی نیز گفت: این عناوین زحمت کل تیم و بازیکنان بود. همه زحمت کشیدند تا من به این افتخار دست پیدا کنم اما دوست داشتم که این عناوین با قهرمانی همراه می‌شد که متاسفانه اینگونه نشد.

فاطمی در پایان گفت: البته باید از سرمربی و مربیان تیم هم تشکر کنم که تاثیر زیادی در کسب این مقام داشتند. از حالا تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا در مسابقات المپیک که پیش رو داریم به موفقیت برسیم و پرچم ایران را به احتزاز در آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.