کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی از مخالفت شورای برون مرزی با سفر تیم ملی فوتبال ساحلی به ویتنام خبر داد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره علت لغو سفر تیم ملی فوتبال ساحلی به ویتنام برای حضور در المپیک ساحلی آسیا اظهار داشت: شورای برون مرزی با این سفر مخالفت کرد و هنوز علت آن را نمی‌دانیم. این در حالی است که با سفر قبلی تیم ملی فوتبال ساحلی به چین نیز مخالفت کرده بودند، اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت سفر انجام شد و این تیم قهرمانی جام قاره‌ای آسیا را به‌دست آورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور در بازی‌های المپیک ساحلی آسیا در ویتنام فرصت خوبی برای تیم ملی فوتبال ساحلی بود تا خودش را برای بازی‌های جام جهانی آماده کند. از طریق فدراسیون فوتبال و مهدی تاج پیگیری‌های لازم برای سفر تیم ملی به ویتنام انجام شده بود، اما شورای برون مرزی با آن مخالفت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.