مدیربرنامه‌های معروف ایتالیایی ادعا کرد که مهاجم پیشین پاری‌سن‌ژرمن پیش از پیوستن به منچستریونایتد هوای بازگشت به روسونری را در سر داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مینو رایولا ادعا کرد که زلاتان ابراهیموویچ پس از پایان مدت قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن قصد داشته به منچستریونایتد برگردد، چون به این تیم علاقه قلبی دارد.

رایولا که تابستان امسال ایبرا را به اولدترافورد برد به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: تیم‌های ایتالیایی از پس پرداخت حقوق ابراهیموویچ برنمی‌آیند و به همین دلیل ما مجبور شدیم سراغ گزینه‌های دیگر برویم. میلان در قلب زلاتان جا دارد و قطعاً باشگاه محبوب او در ایتالیا و شاید هم تمام دنیا باشد. با این حال ما در تابستان امسال تماماً روی انتقال او به منچستریونایتد تمرکز داشتیم.

روسونری در اواسط پروسه انتقال مالکیتش به یک گروه سرمایه‌گذاری چینی است و انتظار می‌رود که با پایان این فرآیند، سرمایه قابل توجهی به خزانه باشگاه واریز شود. بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که ایبرای ۳۴ ساله در پایان قرارداد یکساله فعلی‌اش به میلان برگردد.

ایبرا سال ۲۰۱۲ از میلان به‌عنوان خانه دومش یاد کرد و گفت روسونری تیمی است که تصور می‌کند یک بار دیگر بازی در آن را تجربه خواهد کرد. دور نخست حضور ابراهیموویچ در میلان در فاصله سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ بود و او به همراه این تیم یک بار قهرمان سری A و سوپرجام ایتالیا شد. او برای میلان ۸۵ بازی رسمی انجام داد، ۵۷ گل زد و ۲۴ پاس گل داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.