کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیر روابط عمومی فدراسیون کشتی اعلام کرد که قرارداد محمد بنا با فدراسیون تا پایان المپیک بوده و او نامه‌ای به این فدراسیون ارایه نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود عسگری مدیر روابط عمومی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: موضع بنا برای ما ارزشمند است و ایشان برای کشتی ما زحمات زیادی کشیده است. با این حال شورای فنی فدراسیون کشتی ظرف روزهای آینده تشکیل جلسه می‌دهد و در مورد سرمربیگری تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد تصمیم گیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی نامه‌ای از محمد بنا دریافت نکرده است و قرارداد بنا با فدراسیون کشتی تا پایان المپیک ۲۰۱۶ بوده است.زحمات و خدمات محمد بنا برای کشتی ما ارزشمند است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.