کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکنان و مربیان تیم‌های پرسپولیس و سایپا برخورد بسیار گرمی با یکدیگر داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تدارکاتی دو تیم پرسپولیس تهران و سایپا از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در زمین ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. قبل از شروع بازی حواشی زیر در ورزشگاه مشاهده شد:

* حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال سایپا به سمت برانکو رفت و با او عکس یادگاری گرفت. این دو مربی قبلاً سابقه همکاری در تیم ملی فوتبال کشورمان را در ادوار گذشته در کارنامه خود دارند.

* اصغر حاجیلو، سرپرست سایپا هم به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با محمود خوردبین و برانکو عکس یادگاری گرفت.

* رضا درویشی، مدیرعامل سایپا در ورزشگاه کاظمی حاضر شده و از نزدیک نظاره‌گر مسابقه شد.

* هواداران پرسپولیس غلامرضا رضایی و ابراهیم شکوری از بازیکنان سایپا که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه خود دارند، تشویق کردند.

* هواداران پرسپولیس همچنان وارد ورزشگاه می‌شوند. در آغاز بازی حدود هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

* کمال کامیابی‌نیا، ربیع‌خواه، احمد نورالهی، علیپور، محسن مسلمان، امید عالیشاه، حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده به سمت نیمکت سایپا رفتند و با فرکی خوش‌وبش کردند.

* مسعود حسن‌زاده، بازیکن سایپا با فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان خوش‌و‌بش گرمی کرد.

* هواداران پرسپولیس در اقدامی جالب حسین فرکی، مربی سایپا را تشوق کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.