هافبک کهنه‌کار منچستریونایتد آخرین بازی ملی خود را در استادیومی انجام می‌دهد که تنها نیمی از بلیت‌های ورود به آن، فروخته شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی آلمان امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه بورسیا پارک مونشن‌گلادباخ در دیداری دوستانه به مصاف فنلاند می‌رود که این بازی قرار است بازی خداحافظی و آخرین بازی باستین شواین‌اشتایگر با ژرمن‌ها باشد. این در حالی است که برای این بازی تنها ۲۰ هزار بلیت فروخته شده است.

شواین اشتایگر ۳۲ ساله که چندی پیش اعلام کرده بود دیگر برای تیم ملی آلمان بازی نمی‌کند، امشب برای خداحافظی با ژرمن‌ها و انجام یکصدوبیست‌ویکمین بازی ملی‌اش به میدان می‌رود اما طبق اعلام یکی از سخنگویان تیم ملی آلمان فوتبال‌دوستان‌ آلمانی و اهالی مونشن‌گلادباخ چندان از این بازی استقبال نکرده‌اند، چون از ۴۴ هزار بلیت موجود برای تماشای این بازی کمتر از نیمی از آن فروش رفته است.

شواین‌اشتایگر در آخرین کنفرانس خبری خود به‌عنوان بازیکن تیم ملی آلمان گفته بود که چشم‌انتظار حضور تک‌تک هواداران خواهد بود، اما او احتمالاً در حضور تنها ۲۰ هزار هوادار باید با ژرمن‌ها وداع کند.

قیمت بلیت‌های تماشای بازی امشب تیم ملی آلمان از ۲۲ یورو تا ۷۵ یورو بود، اما حتی کاهش آن به ۱۸ تا ۵۵ یورو هم نتوانسته هواداران را برای رفتن به ورزشگاه خانگی تیم فوتبال مونشن‌گلادباخ ترغیب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.