کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید قطر را ببریم و با ۳ امتیاز راهی چین شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا قوچان‌نژاد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های ایران و قطر اظهار داشت: بازی قطر سخت خواهد بود، آنها تیم قدرتمندی از لحاظ فیزیکی هستند ما هم بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم اما بازیکنان آماده هستند فردا در ورزشگاه خودمان بازی می‌کنیم و امیدواریم ۳ امتیاز را در خانه نگه داریم.

وی در مورد اینکه پس از بازی با قطر باید به سرعت به چین سفر کنند و آیا بعد مسافت آنها را اذیت نمی‌کند ادامه داد: شرایط الان سخت است، زیرا ۲ بازی نزدیک داریم اما همان طور که می‌دانید نمی توانیم شرایط را تغییر دهیم. مهمترین بازی با قطر است و نباید تمرکز خود را از دست بدهیم باید تلاش کنیم با ۳ امتیاز به چین برویم فعلا فقط بازی با قطر مهم است و نباید به فکر بازی با چین باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.