کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز در سالن تمرین کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در فاصله ۷۲ ساعت تا دیدار ایران برابر قطر و آغاز رقابتهای انتخابی جام جهانی در سالن هتل محل اقامت خود تمرین کردند.

بازیکنان در دو گروه ۱۰ نفره با استفاده از رول و تشک به تمرین پرداختند. تمرین این دو گروه در مجموع یک ساعت به طول انجامید. همچنین بازیکنان قرار است در جلسه فنی تیم شرکت کنند.

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد که حضور نمایندگی رسانه های گروهی در ۱۵ دقیقه ای ابتدای تمرین بلامانع است.

به منظور دریافت آی دی کارت در ورودی ورزشگاه آزادی همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت حراست وزارت ورزش و حضور ۳۰ دقیقه پیش از آغاز تمرین الزامی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.