مدافع مدنظر باشگاه آرسنال فاش کرد که «مسوت اوزیل» هم تیمی وی در تیم ملی آلمان او را متقاعد کرده تا به باشگاه لندنی ملحق شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه «آرسن ونگر» سرمربی تیم فوتبال آرسنال خبر داد که باشگاه در حال نهایی کردن مراحل اداری قراردادی است، این هفته «شکودران موستافی» بازیکن والنسیا و دفاع میانی سابق باشگاه اورتون نیز خود را به عنوان یکی از بازیکنان آرسنال معرفی کرد.

روز شنبه آرسنال اولین پیروزی خود را در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه ۳ به یک مقابل واتفورد کسب کرد و از تعطیلی لیگ برای تقویت کردن تیمش با دو بازیکن جدید استفاده خواهد کرد.

«موستافی» ۲۴ ساله که فصل گذشته یکی از بهترین مدافعان لالیگا بود، برای خط دفاعی «توپچی ها» مهره تأثیرگذاری خواهد بود.

انتقال او به آرسنال می تواند جای خالی «پر مرته‌ساکر» هموطن مصدومش را در تیم پر کند، حال آنکه «مسوت اوزیل» درباره زندگی در باشگاه با او صحبت کرده است.

به نقل از «اسکای اسپورت» آلمان، موستافی گفت: مدتهاست که «پر» را ندیدم زیرا از فوتبال ملی خداحافظی کرد اما با مسوت حرف زدم. او هر چه می خواستم بدانم به من گفت، هر چیز مثبتی. در نتیجه خیلی زود قانع شدم. همیشه عاشق آرسنال بودم، فوتبال بازی کردنشان را دوست داشتم. فوتبال این تیم نوع مرسوم فوتبال انگلیسی نیست. اینجا (آرسنال) سبک بازی بیشتر شبیه اسپانیا است و مثل تیم ملی آلمان توپ را روی زمین حفظ می کنند. پس قانع شدن من راحت بود.

موستافی به همراه «لوکاس پرس» مهاجم دیپورتیوو لاکرونیا در تست پزشکی آرسنال شرکت کرده اند، در حالیکه باشگاه والنسیا با فروش مدافع خود به ارزش ۳۵ میلیون پوند موافقت کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.