مربی تیم فوتبال دختران زیر۱۹ سال از برگزاری ۵ دیدار تدارکاتی و اردوی برون مرزی خبر داد.

مریم حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال دختران زیر۱۹ سال اظهار داشت: پنجمین مرحله از اردوهای تمرینی تیم ملی فوتبال دختران را پشت سر می‌گذاریم. از این مرحله نیز نفرات جدیدی به اردوها اضافه شده‌اند و شرایط تمرینی بهتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: با اضافه شدن مربی بدنساز به اردوهای تمرینی شرایط آماده‌سازی ملی‌پوشان به مراتب بهتر از گذشته شده است و اردونشینان تمرینات فشرده‌ای را پشت سر می‌گذاراند.

مربی تیم ملی فوتبال دختران زیر۱۹ سال افزود: برای بالا بردن سطح آمادگی اردونشینان دو بازی تدارکاتی به همراه اردوی برون مرزی در نظر گرفته ایم. اردوی تدارکاتی در تایلند و برگزاری سه دیدار دوستانه یکی از برنامه‌های اصلی و تدارکاتی ما محسوب می‌شود. علاوه بر این اردوی تدارکاتی به همراه دو بازی دوستانه در ازبکستان را هم در نظر داریم.

حسن‌زاده گفت: در اردوی تایلند شرایط بازیکنان را می‌سنجیم وپس از اردوی تایلند به احتمال بسیار نفرات اصلی خود را معرفی می‌کنیم. پس از آن دو مرحله اردوی آخر خود را با بازیکنان اصلی پیگیری خواهیم کرد.

مربی تیم ملی فوتبال دختران زیر۱۹ سال یادآور شد: پنجمین مرحله از اردوهای تمرینی خود را پشت سر می‌گذاریم و ۵ مرحله اردوی تمرینی دیگر را هم پیش رو داریم. اردوهای آماده‌سازی بازیکنان نیز تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۹ سال قهرمانی آسیا ۵ آبان ماه به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود. دور مقدماتی این رقابت‌ها از ۲۹ اکتبر تا ۶ نوامبر (۸ تا ۱۶ آبان) با حضور تیم‌های استرالیا، تایلند، ازبکستان، ایران، ویتنام، اردن، میانمار، چین تایپه، فلسطین، هند، تاجیکستان، لبنان، سنگاپور، قرقیزستان، جزایر ماریانای شمالی، پاکستان، فیلیپین و هنگ کنگ برگزار می‌شود. تیم ایران با تیم‌های هند، فیلیپین و ویتنام همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.